loading...
الله تی تی
mahta بازدید : 0 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

دوست دارم برات مثله یه خانم باشم

کارام برات مهم باشه پیگیر باشی

دنیا قشنگه اقای خرچنگم

همیشه میگم

وقتی من هستم تو هستی عشق هست

نمیگم خوبم منم بدی های خودمو دارم ولی سعی میکنم واسه تشکیل زندگی بجنگم

نه که میدونه جنگ یا خیلی شاخه نه

با درست کردن اخلاق خوب ساختنه خودم برای اداره یه زندگی

همیشه تصور میکنم وقتی که باهاتم

بریم خرید ، غذا درست کنم،لباسات رو مرتب کنم به خونه زندگیم برسم باهم بریم گردش

یه نی نی ناز داشته باشم باهم به کاراش بخندیم بزرگش کنیم

همیشه دوست دارم برام از زندگی بگی دوست دارم از حرفات از کارایی که واسم میکنی حس کنم که اینده ای

هست

نه این که وقتی خودمم میگم ساکت شی یا بگی بهت قول نمیدم نه اینا نیست تو مردی

همیشه دعوامون بخاطره گیر دادنام بود وگرنه هیچ مشکلی نداشتیم تاحالا

گیرامم همیشه بخاطره توبود از سره دوست داشتن بود

همین و بس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 71